שר המורשת אליהו: "נתניהו עדיין שבוי בקונספציה"

מהדורת הבוקר No Comments on שר המורשת אליהו: "נתניהו עדיין שבוי בקונספציה"

השר עמיחי אליהו שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' ותקף את מדיניות הממשלה: "במובנים רבים נתניהו עדיין שבוי בקונספציה של היום שלפני. אנחנו דופקים על השולחן אבל לא מחפשים לפרק את הממשלה. הסיטואציה עלולה להוביל לממשלת שמאל". לדבריו: "אני שואל תמיד את נתניהו – איך הוא נותן לראש השב"כ להמשיך ולקבוע את המדיניות?"

Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המורשת עמיחי אליהו ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "במובנים רבים נתניהו עדיין שבוי בקונספציה של היום שלפני. אנחנו דופקים על השולחן אבל לא מחפשים לפרק את הממשלה. הסיטואציה עלולה להוביל לממשלת שמאל. אנחנו עושים הרבה דברים חשובים אבל יש גם טעויות".

השר אליהו תקף: "זה נורמלי שיהודים יפחדו בארצם שלהם? אנחנו צריכים להתמגן והפלסטינים יעשו מה שהם רוצים? אנחנו הבטחנו לשנות את זה. אני שואל תמיד את נתניהו – איך הוא נותן לראש השב"כ להמשיך ולקבוע את המדיניות?".

האזינו



0 תגובות